måndag 7 november 2011

100 %

Från idag arbetar jag 100 % i projektet som jag jobbat med på deltid innan i höst.
Det är ett spännande uppdrag som ska pågå till årsskifte ungefär. Underbart med lite omväxling på jobbet.

Denna veckan som alla andra veckor är proppfull =)

Imorgon är det jobb i Karlshamn, sen middagsmys med Bella på kvällen.
Onsdag = Fakiren till Stockholm och hemma igen lite efter åtta på kvällen....
Torsdag ; heldag i Tommarp med jobbet... omväxling förnöjer sägs det =)
Fredag kommer Stefanie och Ola hem... så då blir det middag och lite vin såklart.
Lördag är det först bowlingmatch och sen överraskning till Carro....Ska bli spännande =)

Fullt ös medvetslös.... men jag gillar de :)

1 kommentar:

  1. Jag är så nyfiken på vad det är du håller på med för projekt =) Visst är det skoj med omväxling. Och Stockholm är ju en underbar stad, lyx att kunna sticka dit så ofta ju ;) Själv ska jag upp om 2 veckor!/Carro

    (det är så struligt att kommentera med Google-kontot för man måste logga in 100 ggr innan det funkar så därför kommenterar jag numera anonymt. Men du vet ju vem jag är ^^)

    SvaraRadera