söndag 13 november 2011

Härlig helg!

Helgen börjar närma sig slutet... den har varit fullbokad (som vanligt)

Fredag var det först jobb, sen på kvällen kom Stefanie på middag och efter någon timme kom även Bella förbi... vi drack vin och snackade ut på småtimmarna.

Lördagen tillbringade jag en stund i bowlinghallen o vi spelade match, vi vann!! Och jag spelade bra i två serier och mindre bra i de två andra serierna... =) Man kan inte vara bra alltid ;)
Kvällen gick i överraskningenstecken. Jag och Vicke överraskade Carro med middag på Rosegarden och sen bion In TIme... om ni inte har sett den redan, rekommenderar jag den verkligen!

Farsdag som det är, har jag ätit middag med mamma o pappa. Fått bilen servad av Andreas nu ikväll... väskan är packad till morgondagens resa till Stockholm.

Nu blir det soffan resten av kvällen!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar