fredag 4 november 2011

I´m back

Hej hoppsan =)

Fick frågan idag om jag har slutat blogga....svaret då var ja.... MEN varför inte ta upp det igen, det är ju trots allt ganska roligt =)

Idag har jag jobbat halvdag (eftersom det är röd helgdag imorgon) vilket innebar att jag hade en hel eftermiddag helt öppen för andra förslag =)
O jag fick äran att fika med Pernilla och hennes 2 månader gamla son =) Sååååå söt han är!!

Jag har nog massor att berätta, som har hänt den sista tiden.... men de kommer fler inlägg inom kort =)

2 kommentarer:

  1. Kul att du är tillbaka =) Och outfiten i nyaste inlägget är AWESOME! Maskerad i helgen?/Caroline

    SvaraRadera
  2. Ja, kände att det behövdes nu :)
    Japp lite Halloweenparty imorgon, kommer bilder på hela outfiten imorgon =))
    Kram

    SvaraRadera